Masz pytania? Zadzwoń!
SERWIS GWARANCYJNY
Prowadzimy serwis gwarancyjny mikrosilników i końcówek stomatologicznych: DENSIM, NSK, W&H, BIEN-AIR, KAVO.
SERWIS POGWARANCYJNY
Prowadzimy serwis pogwarancyjny: DENSIM, NSK, W&H, BIEN-AIR, KAVO, SIRONA oraz CHIRANA.
JAK PRZYGOTOWAĆ SPRZĘT DO WYSYŁKI?
DEZYNFEKCJA TO PODSTAWA. Przed wysyłką narzędzie należy oczyścić oraz poddać procesowi DEZYNFEKCJI i/lub STERYLIZACJI. Sposób przygotowania narzędzia będzie zależał od indywidualnych zaleceń producenta. PROSIMY PRZESTRZEGAĆ ZASAD ASEPTYKI aby chronić zdrowie osób mających styczność ze sprzętem na wszystkich etapach jego drogi do serwisu, a w szczególności serwisantów i osób, które w naszej firmie rejestrują przesyłki przychodzące.
Końcówki stomatologiczne oraz mikrosilniki to sprzęt wytrzymały, ale w czasie transportu może ulec uszkodzeniu. Dlatego ważne jest aby na ten czas sprzęt należycie ZABEZPIECZYĆ. Większość z Państwa dba o swoje narzędzia pracy, ale niestety zdarzają się przypadki gdzie odbieramy zwykłą kopertę z niezabezpieczoną końcówką w środku. Folia bąbelkowa, stare pudełko po butach, jakikolwiek materiał do wypełnienia wolnej przestrzeni w przesyłce, pomogą kurierom bezpiecznie dostarczyć sprzęt do serwisu.
Do przesyłki proszę dołączyć dane kontaktowe, kartę gwarancyjną (jeśli będzie to naprawa gwarancyjna) oraz wszelkie informacje, które uznają Państwo za pomocne w przeprowadzeniu przeglądu czy naprawy. Do tego celu można skorzystać z naszego formularza naprawy. Należy go pobrać, wypełnić i dołączyć do przesyłki.
CZAS OCZEKIWANIA
Czas oczekiwania na wykonanie przeglądu lub naprawy jest ustalany indywidualnie i zależy od ilości końcówek oczekujących w serwisie oraz od dostępności części zamiennych. Zwykle jest to kilka dni roboczych.
WYCENA
W przypadku usług odpłatnych zawsze kontaktujemy się z Klientem w celu podania orientacyjnego kosztu naprawy.